Fundația Comunitară București

Fundația Comunitară București

Donează pentru R.O.Z.

Status: Finantat

Canapeau ROZ: locul unde vorbim CE STIM si CE NU STIM despre cancerul de san, in luna octombrie

Impreuna cu specialiști, echipa medicală, psihologi, pacienți, jurnaliști, autoritați

24-31 octombrie 2022, Aeroportul Internațional Otopeni

 

 

[ Show more ]
100% Complete

7,154 RON

Sumă:

1

Galantomi:

50

Donații:

5,000 RON

Target:

Vrei să fii fundraiser? Contactează Organizația

 

 

Despre “Canapeau ROZ”

Proiectul ”CANAPEAUA ROZ” este de fapt o campanie de informare, desfășurată în diverse spații publice cu vizibilitate, care include discuții cu specialiști transmise live și în social media, articole despre prevenție, diseminare de flyere cu informații despre cancerul de sân, poze și activare pe canapeaua ROZ, conferiță de presă, etc.

 

Spațiul dedicat se va transforma într-un spațiu ROZ unde discutăm pe bune despre cancerul de sân, despre CE ȘTIM și CE TREBUIE SĂ ȘTIM fie că suntem pacienți, medici, jurnaliști sau oameni care nu s-au confruntat niciodată un diagnostic oncologic. 

 

În luna octombrie, lună declarată la nivel internațional LUNA ROZ și dedicată conștientizării cancerului la sân, ne așezăm pe CANAPEAUA ROZ alături de medici, pacienți, psihologi și alți specialiști pentru discuta despre factorii de risc și simptomele acestei patologii, dar și despre importanța screeningului și diagnosticării precoce.

 

Nevoia proiectului este să ajungem la cât mai mulți oameni care nu au informații despre cum se previne aceasta boală!

- SUNTEM CEL MAI PUȚIN EDUCAT PACIENT DIN EUROPA;

- AVEM ÎNCREDERE ÎN MITURI ȘI NU ÎN SPECIALIȘTI;

- PREVENȚIA ÎN ROMÂNIA NU ESTE COERENTĂ ȘI SUSTENABILĂ;

- FEMEILE NU SUNT ÎNVAȚATE SĂ SE AUTOPALPEZE ȘI

          NICI BĂRBAȚII NU SUNT EDUCAȚI SĂ ÎȘI PALPEZE PARTENERELE

DAR și:

•- din rușine/ pudoare

•-”nu am niciun semn/ simptom că am ceva” (n-am nimic)

•- nu am timp și pentru asta

•- nu știu că este important

•- de frica sa nu descopere ceva rau

 

Credem că o primă expunere – startul proiectului - în Aeroportul Henri Coandă ne poate ajuta sa ne atingem publicul vizat și să ajutăm la conștientizarea și informarea cât mai corecta a unui public larg și foarte divers.